V meziročním srovnání je to nárůst o 91 událostí. „Nejvíce jsme se zapotili v červenci, kdy jsme řešili o 78 havárií více než ve stejném měsíci roku předchozího. Srpen byl již z našeho pohledu klidnější,“ prohlásil tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek s tím, že letošních prázdninách vzniklo 855 havárií, což je o čtyřicet méně než loni.
Stejně jako v zimních měsících tak i v létě se na počtu havárií podepisuje horko a sucho. „Zvyšuje tlak půdy na uložené potrubí a tím dochází k jeho poškození,“ vysvětlil Mrázek.
Informace o haváriích mohou odběratelé sledovat v režimu on-line na webu www.pvk.cz v sekci havárie, včetně upřesnění, zda mají vliv na dodávky pitné vody a o lokalitě, kde je případně umístěno náhradní zásobování pitnou vodou, i o předpokládané době ukončení opravy. Vše je dostupné i na google mapách. Na webu rovněž naleznou informace o plánovaných výlukách.
Odběratelé si také mohou aktivovat službu SMS INFO, kdy bezplatně dostávají do svého mobilního telefonu zprávy o haváriích v jimi zvolené lokalitě. Zákazníci si službu mohou objednat přes webové stránky pvk.cz, zákaznickou linku 840 111 112 nebo 601 274 274 či v Zákaznickém centru PVK – Dykova 3, Praha 10.
PVK zásobují vodou 1,3 miliónů obyvatel Prahy a 206 tisíc obyvatel Středočeského kraje. Délka vodovodní sítě včetně přípojek dosahuje 4 402 kilometrů.
Foto: PVK
Komentáře